Dara Helvétský kříž

Zkoušky ZZP 1

04.11.2012 19:22

ZZP 1  - zkouška záchranných prací 1 (sutiny)

Ráno jsme přijely na cvičák už na 8.00 (nástup byl až v 8.40). Darču jsem vyvenčila - delší dobu, aby se trochu prošla a rozhýbala - cestičku za cvičákem jsme chotily tam a zpátky a tam...   Pak jsem ji házela oblíbený pískací balonek - mám radost, že se jí líbí a má o něj zájem (dokonce to vypadá jako radost :-)) Ještě víc se jí líbilo mazlení se na distanci (nemusím se shýbat;-) - i si vyžebrala kousek bagety (prostě prý dobrý začátek dne)

Protože čím déle čekám než přijdeme na řadu, tím se víc a víc nervuju, byla jsem moc ráda, že jsem mohla jít první. (nervozita se projevila už na hlášení, kde jsem oznámila, že pes předměty označuje - síla zvyku ze stop) Skok daleký i vysoký super, áčko taky. Na kladině ji vyrušila střelba - nemá vyloženě reakci, ale otočila se do směru odkud zvuky vycházely (zezadu) a tím se nám pokazilo i slézání a následné přiřazení k noze. Zato vodorovný žebřík byla perla - nevyšel jí krok hned na začátku. Zatím se vždycky srovnala, ale teď nee. Vyšplhala se zpátky nahoru aby za další příčkou opět propadla - a tak to šlo celý žebřík. Jak někdo podotknul - má smysl pro povinnost :-) - za její obrovskou snahu dostala 3 bodíky (z 10ti). Na vysoký žebřík jsem ji musela poslat dvakrát, ale takhle pěkně ho bez pamlsků ještě nešla (teda bez pamlsků ho neděláme, ale byl to snad její nejlepší výkon vůbec) - krásných 6 bodů. Kladina na sudech moc pěkná, u houpačky jako vždy pomalejší překlop. Tunel pěkný, ale protože si Darča lehá hodně blízko, neměla jsem prostor pro přiřazení a Darča si musela sednout dřív, než přišel povel - nevešla bych se) Distance super. Celkem 85 bodů (ze 100)

Na speciál jsme se posunuly do Vraného n/Vlt. Opět jsme s Darčou začínaly. Protože je zvyklá pracovat s čelovkou, dostala ji i na zkoušku. Nejprve jsem ji od začátku terénu poslala prohledávat samotnou - pěkně hledala. Pak jsem ji začala posílat ((to byla chybka - měla jsem s ní jít dál a posílat až cestou zpátky - pokud by bylo třeba) Od vrat do velké haly jsem ji opět nechala pracovat samostatně. Za chvilku se z jedné z bočních místností ozval štěkot - nahlášení osoby - spodní úkryt. Díky nácviku se Darča nechala od osoby odtáhnout a pokračovala dál v hledání. Teď už jsme se vracely - první terén končil schody vedoucími do patra uprostřed haly. Teď jsem ji hodně posílala a hledala druhou osobu (mohlo to být 0+3, 1+2, 2+1). Přiznám se, že vzhledem k tomu, že nás zkoušených bylo hodně, čekala jsem verzi 2+1. Prošly jsme terénem zpátky k východu, tam se otočily a na některá místa jsem Darušku posílala znovu. A pak jsem hledání ukončila - na Daře bylo vidět, že ji stálé prohledávání jednoho terénu nebaví a tak jsem se bála abych jí to neotrávila a terén se mi zdál prohledaný. Moc dobrou náladu jsem sice neměla (fakt jsem čekala ještě jednu osobu), ale s Darčinou prací jsem byla spokojena. U auta dostala odměnu - kousek konzervy. 66 bodů

V druhém kole si bleskově našla obě osoby a krásně je vyštěkala. Díry -  v levé dlouhé místnosti a v jedné z děr vzadu ve velké hale. I vyzvednutí osoby jsme zvládly - pokud bych nezapomněla tak skvěle ;-) 123 bodů

Celkem 274 bodů za Velmi dobře :-) Darča byla skvělá :-)

krásné fotky od Marty na https://realgar.rajce.idnes.cz/Zkousky_Kunratice_4.11.2012/

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode