Dara Helvétský kříž

Zkoušky ZTV 1

04.04.2015 23:52

Těmto zkouškám předcházela velká příprava. Darča má problémy s překonáním ,,cizími" překážkami a tak bylo důležité si je dostatečně natrénovat, což bylo díky velké vstřícnosti ZKO Březenecká možné :-) Jezdily jsme na cvičák i několikrát v týdnu.

Při samotné zkoušce jsem byla velmi (opravdu hrozně) nervozní. Přeci jen to byla jedna z posledních šancí tuto zkoušku udělat (Darče je téměř 8 let a na této zkoušce je dost překážek včetně vysokého žebříku). Zatím jsme na tuto zkoušku nenastoupily. Již jsme několikrát byly přihlášeny, ale nikdy jsme se nezúčastnily. (problémy se zády, cvičení na Slovensku....)

Na této zkoušce jsou dva terény v kterých se hledají tři osoby celkem. Takže člověk neví, kolik jich má v prvním terénu. Po příchodu k terénu jsem Darču nechala samostatně prohledat terén. Já čekala na začátku s tím, že až se vrátí, tak ji budu vysílat do stran, jak je žádoucí dle zkušebního řádu. Při tomto prohledání Darča ucítila a dohledala osobu v levém zadním rohu na výšce. Super. Na druhé samostatné prohledání nenašla nic, tak jsem ji začala posílat do stran. Darča běhala moc hezky, ale když jsem došly na konec a ona mi opět vyštěkala již nalezenou výšku. To už jsem měla nervy na pochodu. Darča stále krásně běhala. I při cestě zpět nikoho nenašla, jen natáhla a opět (již potřetí) vyštěkala stejnou osobu. Čas letěl a rozhodčí nám ukončila práci. V terénu byla jen jedna osoba.

V druhém speciálu nás tedy čekaly dvě osoby. Terén byl velmi náročný - hodně porostlý, samé křoví a nepořádek. Naštěstí na první poslání do terénu (pro porost se nedalo posílat do stran) našla Darča první osobu a na třetí druhou :-) (při druhém ji to stáhlo k té první, tak jsem Daru musela odvézt zpět na začátek) Vyštěkání super :-)

V pauze mezi hledáním a překážkami měli Březenečtí připraveno skvělé občerstvení včetně grilu :-) Pro svoje nervy jsem se nezúčastnila a strávila pauzu s Dauškou v autě.

Na překážkách to tak slavné nebylo. Darča už trochu unavená, z vysokého žebříku jsem ji sundala a do tunelu jsem dala dva povely. 79 bodů.

Celkem 267 bodů a máme zkoušku :-)))

Díky členům ZKO Březenecká, především Karlovi za umožnění tak častého vstupu na cvičák :-)

fotky ze zkoušek od Marcelky na https://marcelasomrova.rajce.idnes.cz/ZTV1/

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode