Dara Helvétský kříž

Zkoušky RH - TA

29.09.2013 22:17

Ve středu jsem se dozvěděla o uvolněném místě na tyto zkoušky a protože si myslím, že jsme připraveny, tak jsem nás přihlásila :-).

Na zkouškách jsem nervozní a tentokrát jsem to Darče opravdu zkazila. Šly jsme první (a dohodli jsme se, že půjdu jako první na odložení). Rozhodčí nám pořadí prohodil - prostě jsme si stoupli obráceně a ani jeden z nás neřekl, že chceme jít opačně. Chůzi i přes mojí nezvozitu měla Darča hezkou, zvládla i překážky, jen u distancí nás čekala nula - vyslala jsem na kužel, Darča běžela jaksi jinam, tak jsem ji zastavila cca 3 metry od kužele s tím, že ji pošlu na další distanci. Jenže Darča je zvyklá z tréninku opravovat svoje chyby a tak běžela ke kuželu a dotkla (objala) ho packou tak, jak je naučená ;-) A na další povel znovu (když nedostala odměnu...) a znovu a.. konec ,,zavolejte si psa". To už přiběhla :-). Zpětně vím, že kdybych na ní zavolala ,,kupředu HOP" a čekala, tak by tam měla doběhnout. Tak příště :-). Aport pěkný, nošení cizí osobou super :-) Pak přišlo odložení. Darča má odložení pěkné, ale když jsem nervozní, tak se nerada vzdaluje (a ještě raději poskakuje a vybízí mě ke hře :-)). Takže si lehla a sotva jsem udělala pár kroků, tak se zvedla a se svěšenýma ušima šla pomaličku za mnou. Takže za nulu. (za odložení je dvacet bodů). Celkem 64 a tak jsme poslušností neprošly. S výkonem Darči jsem ale hodně spokojená - s nulou za odložení a za distance je to krásný výsledek  (za chůzi a překážky..) :-)

Po ukončení poslušností jsem poprosila pomocníky, aby se Darče na cvičáku za odměnu schovali. Hledání super, i štěkání :-))

Ještě jsme se jely podívat na speciály (ať vím, co by nás čekalo) :-) Počasí nádherné, s Darčou jsem spokojená, já se musím zklidnit ;-)

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode