Dara Helvétský kříž

zkoušky RH - T A

12.10.2014 22:36

Tak tyto zkoušky jsme splnily jen na uspokojivě, ale máme je :-)

Poslušnost se mi nelíbila - jsem hodně nervozní a tak pozorovatelé říkají, že i když Darča ,,dělá co může", moc dobře to nevypadá. Velkou ztrátu bodů jsme měly i na odložení, kde Daruška usoudila, že se potřebuje podrbat a pak zůstala sedět - než si zase znuděně lehla. I přesto, že v tréninku vypadají naše distance dobře, je vidět, že je nemáme jisté - na zkoušce se nedaří. Naštěstí jsem to tentokrát svými povely nezkazila úplně a tak nějaké bodíčky byly. Chůze chvílema slušná, ale všeobecně utahaná - máme co zlepšovat, i když nervozita psovoda se trenuje špatně..

Při nástupu na speciál jsem již tak nervozní nebyla (přihlížející nepotvrdili - prý se báli, že omdlím). Darču jsem nejdříve poslala do veliké haly (nádraží Praha Bubny), kde si vše krásně a samostatně proběhala, aby mohla na konci haly vyštěkat osobu. Přesunuly jsme se do sutiny - kvůli otočení větru jsem změnila taktiku a začala prohledávat od haly. Pohyb po sutině Darča nikdy nemá zrovna překrásný, ale snaží se a tak již na druhé vyslání natáhla osobu a po delším dohledání ji krásně vyštěkala. Dlouhé dohledávání nám bylo vyčteno - na mezinárodkách se vyžaduje okamžité štěkání. Nalezením druhé a také poslední osoby jsem ukončila hledání. Celkem 215 bodů, ale máme to :-)))

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode