Dara Helvétský kříž

zkoušky nanečisto

20.10.2012 22:43

Díky úžasnému nápadu Jitky a obětavosti Lucky jsme si mohli vyzkoušet ,,zkoušky nanečisto". Jednalo se o část poslušnosti / překážek. Vzhledem k tomu, že jsme přihlášeny na ZZP 1, týkaly se nás překážky. Mohli jsme odměňovat, dávat pamlsky, ale samozřejmě bylo v našem zájmu toto omezit, aby pejsek věděl, že odměna přijde, jen trochu později. Na nástupu byla Darča opět moc živá a chvílema poskakovala. Trochu se ji tu bojím hodně klidnit, aby se moc ,,neztlumila" - má k tomu velké sklony. Hlášení jsme podaly v pohodě a na vodítku. Následovalo odepnutí a chůze k první překážce. Před skokem do dálky jsem místo povelu ,,vpřed" a obvyklého ukázání rukou řekla pouze ,,vpřed". To Darču zmátlo, udělala dva nejisté kroky a otočila se na mě. Dala jsem ji znovu k noze a dala povel i s posunkem.  V pořádku :-) I skok vysoký. Před áčkem jsem dala dva povely - ,,vpřed a hop". Musím se tu hlídat. Darče je to celkem jedno - hlavně když k tomu ukážu rukou :-) Kladina dobrá, na vodorovném žebříku se párkrát dotkla, ale jinak super. Protože to bylo jen nácvikově, daly jsme i část vysokého žebříku - teda celý, ale s pamlsky - za 5 bodů :-). Tunel byl pomalý - ten musíme zrychlit - zlepším motivaci. Houpačka dobrý, i lávka na sudech. S přechody mezi překážkama (i když je cíleně trénujeme dva měsíce) jsem moc spokojená nebyla - málo na mě Darča koukala, občas šla od nohy - musela jsem dát místy druhý povel. Co ještě Darča dělala? (a to bylo nečekané) - vycházela na překážky před povelem (to mi až tak nevadilo, alespoň má chuť :-)) Odměny jsem dala 4. Snažila jsem se Darču chválit při hlazení po dokončení překážky. Lucka byla hodná - celkem 82 bodíků :-)

 Po ,,zkouškách" jsem Darče našlápla stopu. Stáří cca 1,5 hod, délka cca 500 metrů (Věrka v neděli tvrdila, že to bylo mnohem víc), 5 lomů. Vypracování slušné, lomy některé moc pěkné, dva nic moc, předměty dva - a ty byly super. Na konci veliká odměna a míček :-))

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode