Dara Helvétský kříž

Zkoušky FPr 2

08.11.2014 20:14

Pravidelně stopujeme (někdy i každý den) a zatím se nám to neomrzelo :-) Tak jsem se rozhodla, že si naši snahu vyzkoušíme i na zkoušce. FPr 1 už máme, na záchranářské ještě nejsme připraveny (a ani se takhle pozdě nekonají), s poslušností jsem také nechtěla, tak mi zbyla FPr 2. Zkušební řád IPO má zkoušky snad každý víkend, tak nebyl problém se někam přihlásit. 

Začátek zkoušky jsem si zpestřila tím, že jsem doma nechala průkaz ČKS se známkou na rok 2014. Takže velké nervy a Jindra pro ni jel domů (cca 3/4 hodiny). Vše se stihlo, stopaři šli až po zkoušce BH. Místní ..kladeč" položil stopu. "FPr 2 - Cizí stopa, nejméně 400 kroků, 3 úseky, 2 lomy (cca 90°), 2 předměty, nejméně 30 min stará, časový limit pro vypracování 15 minut" . Na prvním úseku nám byl vytknut místy vyšší nos, lom malé ověření, pak pěkná přesná práce. Předmět označen křivě (Darča ho chvilku ověřovala), druhý lom větší ověření. Druhý a tím i poslední předmět byl hrozný - Darča u něj zůstala stát (nahlásila jsem předmět), ale než jsem k ní došla, vydala se po stopě dál. Od rozhodčího pana Břetislava Ťujíka jsme dostaly 74 bodů a tím splněnou zkoušku FPr 2.

Problém předpokládám, že byl hlavně v tom, že jsem Darču u prvního předmětu málo pochválila - nervozita, nezkušenost - bála jsem se chválit nahlas. Musím to více potrénovat - malé chválení bez odměny a u dalšího předmětu odměna velká.

A začínáme se připravovat na FPr 3 :-)

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode