Dara Helvétský kříž

Zkouška Fpr 1

05.10.2013 22:16

Na zkoušku jsme jeli na Zbraslav už na sedmou hodinu ranní. Aby se Darča alespoň trochu zklidnila, začaly jsme den vycházkou po Kavčích horách - od 5.10 (přespaly jsme u rodičů v Podolí - je to odtud přeci jen blíž :-).

Na cvičáku jsme absolvovaly nástup a ihned odjely s ostatními na stopy. Terény byly super - krásné posekané louky s nádherným výhledem - ale moc štěstí nepřinesly. Darča zkoušku sice udělala, ale s výkonem nejsem moc spokojená. Malinkatou chvilinku zůstala na nášlapu a pak hezky v klidu vyšla. Problém nastal na lomu - ověření a to dlouhé. Předmět zalehla. Křivě. Byl až vedle nohy, takže jsem ho zašlápla a hledala marně. Darču jsem i dvakrát zvedla, abych se přesvědčila, jestli na něm neleží. Nakonec jsem ho našla (malý kousek černé kůže). Další lom opět hrozný, rovný úsek pěkný. Předmět dobrý. 79 bodů. Jsem ráda, že zkoušku máme, ale s výkonem moc spokojená nejsem.

Po dokončení všech zkoušek - byly zde BH i IPO - V jsem požádala pořadatele, jestli bych si mohla zkusit poslušnost na place. Měla jsem i dvě ,,jako rozhodčí" :-))  Pěkné, s chůzí jsem byla moc spokojená :-)

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode