Dara Helvétský kříž

Opět budeme trénovat, nyní Nosework :-)

28.08.2018 17:58

V červenci Darča oslavila jedenácté narozeniny. Stále se mnou chodí do práce (7,5 km), jen kvůli pomalejšímu tempu musíme vycházet dřív. Z práce je rychlost stejná jako dřív. Z kopce to prostě ťape lépe :-) Na tréninky záchranařiny jezdíme, ale s Darčou jsem spíš chodila na vycházky, maximálně jsme si udělaly avizaci cesty.Tak jsem přemýšlela jak dál. Darča chce pracovat, za svůj život překonala sama sebe a moc toho pro mě udělala, tak bych chtěla, aby měla hezké stáří. A protože každý chce být potřebný, hledala jsem ,,něco", co by Darča mohla dělat. Dlouhé stopy ji již nesvědčí na záda a tak jsem se rozhodla pro Nosework - https://www.noseworkcz.net/nosework

Vznik Noseworku jsem sledovala od počátku v ČR, ale nechtěla jsem imprinting vzorků míchat do praktické záchranařiny. Přeci jen s hledáním vzorků  (skořice, pomeranč) nemám zatím zkušenosti.

Nosework je pachová práce, při které se na nevelkém terénu hledá určitý vzorek - zde skořice a pomerančová kůra. Hledání je méně náročné na pohyb (samozřejmě záleží na zvoleném úkrytu a terénu), jsou zde 4 směry - přírodní prostředí, lidské prostředí, voda a rozlišování. V každém  3stupně.

Teď nastal čas zkusit něco nového :-)

Takže máme co trénovat a samozřejmě našim cílem je zkusit nějakou tu zkoušku :-)

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode