Dara Helvétský kříž

Výcvik

05.08.2011 21:36

Je stále hrozné vedro a hlavně dusno (mě to neva - já mám teplo ráda, ale Darča...) Byly jsme na cvičáku s Jarmilou, která nás i vyfotila :-)

Při chůzi u nohy je Darča stále moc daleko a ne vždy se na mě dívá...

Při zastavení-sednutí musím víc hlídat, aby zadkem nevybočovala ven.

A takhle Daruška leží..(rozhodla jsem se ji neopravovat, hlavně aby ležela rovně - a to taky musím hlídat :-)

Sedni z lehu se jí většinou povede...

...vstaň už bývá horší (hlavně když je vedro)

Štěkej, problém, který musím co nejdřív vyřešit - začnu po ní chtít štěkání při každé příležitosti..)

Snažím se Darču odměňovat pamlsky i míčkem :-)

Když mi míček vrací, snažím se, aby před tím v klidu seděla.

Překážky u zkoušky ZZZ překonává pes současně s psovodem...

...což je můj největší problém (ach ta koordinace :-)

Kladina by snad problém dělat neměla, jen musíme zlepšit sednutí u nohy po zkončení cviku - sedá křivě a daleko)

Na lávku na sudech musí pes na povel vyskočit a sám zastavit (Darča zatím zastavuje na povel).

U tunelu si musím hlídat, aby do něj opravdu vlezla (někdy dělá, že tam jde, ale pak se otočí a vyleze)

I přesto, že Darča nebyla moc akční, jsem s jejími výkony spokojená (a ještě doma musíme procvičovat obrat vlevo :-))

 

Výcvik - voda

06.08.2011 21:38

Dnes v dusném odpoledni se Darča snažila chladit o vlhkou zem (když nějaká byla :-). Byly jsme u Jarmily pocvičit poslušnost - musím se zrychlit hlavně já - Darča se pak přidá :-) Radost jsem měla z obratu vlevo - ne že by nám šel ňák dobře, ale poprvé jsem měla pocit, že Darča ví o co se jedná! (myslím, že je to pro ní o to těžší, že při ,,čelem vzad" i přiřazování k noze je Darča naučená obíhat a tak jediný cvik, kdy se přiřazuje je obrat vlevo)

Pravidelně chodíme k vodě. Zaměřuji se hlavně na ,,skoky" do vody a pak aport. Při posledních trénincích (jsou krátké ale časté :-) jsem už nemusela s Darčou do vody :-) - i vzhledem k počasí mám velkou radost :-)) stačí když dostatečně důrazně stojím na břehu :-)

Vyskakování z vody jde celkem dobře...

...dokáže udržet aport a vynést ho až na břeh :-)

Skákání do vody trénujeme nyní tak, že ze břehu řeknu a ukážu ,,vpřed" - Darča skočí do mělké vody, dostane nějakou mňamku a na ,,zpět" vyskočí zase na břeh - odměna, ale 2.třídy :-)

,,Toto je zatím největší hloubka, do které Daruška skočí."

Cestou k vodě i zpátky si Darča nosí svůj aport - na zlepšení aportování (musela jsem jí ho pro větší zatraktivění pomazat buřtem, ale skvěle to funguje :-)

 

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode