Dara Helvétský kříž

výcvik

20.11.2013 22:26

Trénink sutiny - Chbany trenažer

Trénink byl zaměřen na pohyb psů po ,,opravdové" sutině. Darča měla ,,zabíhačky". Protože se v tomto terénu špatně běhá/chodí, osoba se vždy ukázala (případně zavolala). Moc pěkné, Darči pohyb se od minulých Chban velmi zlepšil (ani nevím, kde se to za tu dobu naučila ;-) Štěkání také bez problémů :-))

 

22.11.2013 22:26

Trénink sutiny - Vrané nad Vltavou - zadní část

Tento trénink jsem se zaměřila na dobu, po kterou Darča vydrží intenzivně hledat. Přeci jen se na zkouškách hledá i 20 minut a to v trénincích běžně nemáme. Aby měla dobrou motivaci, začaly jsme dlouhou zabíhačkou - od vrat nahoru do skříně v pravé části (úkryt nebyl zcela zavřen). Darča samostatně prohledala přízemí a na poslání šla po schodech do patra. Osobu dohledala a krásně vyštěkala. Pokračovaly jsme další zabíhačkou, tentokrát dolů do tmy v levé zadní místnůstce. (úplně jsem se s figurantem nedohodla a tak když Darča štěkala za schůdky, myslela jsem, že je osoba jako obvykle a poslala ji dolů - tam ve štěkání pokračovala u nižší zdi - tam následovala odměna od osoby sedící za zdí) při hledání prohledala celý vršek a krásně samostatně i spodek. Zakončily jsme zabíhačkou. Doba hledání cca 20 minut. - jsem nadšená, takovouhle práci jsem nečekala (myslela jsem, že ji budu muset posílat, ona ale prohledávala jednotlivé místnosti velmi pečlivě :-)

V druhém kole motivační zabíhačky a jednoduché hledání :-)

 

23.11.2013 22:27

Trénink sutiny - Chomutov škola

Dostaly jsme pozvání na trénink s Ústeckou brigádou. Super :-) Pro Darču nový terén i figuranti. Ani jedno ji nedělalo problém :-) Začaly jsme v šatnách (skoro tma - protiatomový kryt:-) - dvě osoby. První naprosto bez problémů - Darča krásně dohledala, druhá by byla také super, kdybych nepopošla a s figurantkou za zády (za dveřma) čekala, jak to Darča vyřeší ;-) po upozornění jsem odešla a dala Darče prostor :-)) Super.

Další hledání probíhalo před a v jídelně.

 

27.11.2013 22:28

Trénink sutiny - Chbany trenažer

Darči pohyb po sutinách se tak zlepšil, že jsem zařadila i hledání bez zabíhaček. Zabíhačky samozřejmě převažovaly. Osoby nebyly v zavřených úkrytech. Prostě další velmi vydařený trénink pohybu po sutině :-)

 

01.12.2013 22:29

Trénink sutiny - Zlonice

Sutinová část :-) Protože je to jedna z mála sutin, opět jsme prokládaly zabíhačky s jednoduchým hledáním. Motivace výborná, pohyb po sutině taky. Štěkání jako vždy super. Na příště nám dokonce byly doporučeny těžší úkryty :-)

 

11.12.2013 22:30

Trénink sutiny - Vrané zadní část

Stále se snažím prodlužovat dobu, po kterou Darča hledá

V prvním kole měla hodně napachovanou a zakrytou (různým bordelem) díru (místnost se schody) - prohledávání začalo už od vrat. Další osoba byla v zadní pravé části - dole u ,,veliké nádrže". Tady Darče dohledání chvilku trvalo, ale rozhodla se správně :-) Mezitím vylezl figurant z díry a nechal ji pootevřenou. Darču jsem do této místnosti dvakrát schválně poslala, ale napachované díry si moc nevšímala. Osobu ve výtahu vyštěkala bez problémů :-)

 V druhém kole byla osoba v poslední místnosti vlevo - zadní část hned za dveřmi. Ale začaly jsme zabíhačkou do kanceláří v patře (osoba běžela po schodech uprostřed haly). Chtěla jsem tak zvednout motivaci - cíl byl ten, aby nejdřív prohledala a našla osobu dole a až pak po schodech z chodby! prohledala patro. Prohledání spodku moc pěkné i vyštěkání super. Cestou zpátky Darča vběhla i do místnosti, kde jsou dvě díry. Bohužel jsem netušila, že je zde dlouhý (hodně dlouhý) tunel, vedoucí k schované osobě. Darča po zvážení díru vyštěkala. Ukázala jsem ji prázdnou díru, ale prý je tam pach a ten se štěká... Vlezla jsem dovnitř a zkusila tam Darču dát taky - to už neštěkala. Dolů se jí nechtělo. Bez problémů pokračovala v hledání. Moc hezky prohledala zbytek spodku a dohledala v patře osobu.  Kolo jsme zakončily zabíhačkou po schodech dolů (schodiště uprostřed haly). I když Darča viděla, kudy figurant běží, na schodiště jsem ji musela ukázat - bála jsem se, aby neskočila dolů. Pak už bez problémů - osoba v tmavé místnosti.

 

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode