Dara Helvétský kříž

výcvik

15.09.2013 22:13

Sutinový trénink v Kaznějově

I přes problémy s navigací se nám podařilo dorazit do Kaznějova na trénink. Je čím dál tím méně míst s opravdovými sutinami a Kaznějov je jedno z nich. Darča trénovala pohyb po sutině. Jen v prvním kole jsem ji nechala prohledat přilehlý baráček s dvouma figurantama. Pěkné :-). Při překonávání sutin se Darča snažila, ale ještě se máme co učit. V druhém terénu byl povrch ještě náročnější (kusy panelů) a tak to byly jen kratinké zabíhačky, kdy v případě potřeby figurant Darču slovně povzbuzoval. Strašně se nadřela (fyzicky náročné), ale nepřestala, dokud se k osobě nedostala. Jsem na ni pyšná :-)

Trénink jsme zakončily vynikajícím pohárem v místní cukrárně :-)

 

20.09.2013 22:14

Trénink plochy - Točná

Tento i minulý pátek jsme trávily dopoledne na Točné. Darča měla dlouhé zabíhačky přes cestu (tady měla Darča problém - začaly jsme zabíhačkou přes dvě cesty a druhá ji stáčela - pořešila jsem zkrácením vzdálenosti a dřívějším vypouštěním psa za běžící osobou ), jinak hledání, i vzdálenějších osob, bylo super :-)

 

Výcvik - Jince

22.09.2013 22:15

Zatímco Bartík vítězil ve své třídě na výstavě v Zárybničné Lhotě :-), já trávila sobotu v práci. Aby nám to s Darčou nebylo líto, na poslední chvíli jsme dostaly pozvání na trénink do Jinců.  Odjely jsme hned po práci (v 15:45) a stihly ještě noční trénink. Terén (krásná stará budova - vysoké pece na tavení železa) jsem já ani Darča neznala a tak jsem si nechala schovat tři figuranty do lehkých úkrytů. Bylo velmi zajímavé jít do nočních sutin za psem, který štěká neznámo kde a doufat, že nezabloudím v pro mě naprosto neznámých místnostech. Darča byla skvělá. Večer nás čekalo posezení a chatička na přespání.

Druhý den jsme se zaměřily na samostatné prohledání malých místností (jen s krátkých štěkáním). V druhém kole zabíhačky s dohledáním. Pěkné, Darča krásně štěkala a i s hledáním jsem velmi spokojená. A mají tu super vejšku (super pohodlná pro figuranta :-) - houpací síť u stropu :-)) Na závěr jsme vyzkoušely i místní překážky. Až na houpačku bez problémů. Darča se zhoupla moc rychle a spadla. Opravily jsme a vypadá to, že bez následků :-)

Celý výcvik byl úžasný - prostě pohodový den se super lidma :-)

 

 

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode