Dara Helvétský kříž

vycházka v Praze

29.08.2011 22:05

Dnes jsme vyrazily do Prahy. Jako vždy byl začátek na Muzeu (metro C), pokračovaly jsme přes Luxor (palác knih, kam smí psi :-) až do spodní části Václaváku (prý strašná nuda - chodíme tudy pokaždý :-)...

...od Policie dostala napít (je to můra, před tím jsem jí nabídla vodu a nechtěla, tady s výrazem úplně vyprahlého chudáka psa vypila celou misku)

Melantrichovou ulicí jsme pokračovaly na Staromák k orloji...

Na náměstí jsem Darču opět fotila (Jindra říká, že vypám jak japonský turista na Karlově mostě :-) a tato slečna se chtěla vyfotit s ní (fotil i její tatínek - třeba bude Daruška v nějakém rodinném, asi ruském albu :-))

A paní, která má ráda trikolorní pejsky, měla velkou radost, když jsem ji také vyfotila :-)

Jak jsem tak Darču fotila na různých místech, občas nějaký turista (většinou německy mluvící) nabídl, že nás vyfotí obě :-) zde na Malém náměstí.

Jilská ulice.

Na Karlově mostě...

Potkaly jsme i kamarádku Sýkorku :-))) (i holubů tu bylo hodně :-)))

Výhled na Pražský hrad.

Koupání s výhledem na Karlův most :-) (na Kampu se Darča chodí pokaždé osvěžit a napít :-)

I když jsem si myslela, že půl dne strávený v centru Prahy Darču unaví, asi se jí kondice opravdu zlepšuje (taky na ní denně pracujeme ;-). Doma odpoledne začala nosit ponožky (i s předsednutím :-) a tak jsme šly ještě na vycházku po okolí. Vzala jsem i věci na stopu - na novém povrchu - kratší a více předmětů. Prvních pět ignorovala a zalehávala až po mém zásahu. Při třetí krátké stopě si jich začala všímat :-) První lom byl horší (našla si ho, ale trvalo to), další již OK. Vzhledem k tomu, že jsme tento terén zkoušely poprvé (jinak vždy stopujeme na trávě), byla jsem moc spokojená :-))

Zalehnutí předmětu.

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode