Dara Helvétský kříž

návštěva + štěňátka

07.08.2011 21:40

Dnes Darča absolvovala dvě návštěvy -

jednu u babičky a dědy (od Jindry)..

...druhá náštěva byla u Artíka. Stává se z něj krásný obrovský a milý pes (zatím pořádný puberťák, ale Darča si ho srovnala do správných kolejí :-) Moc velkou radost jsem měla z toho, že nás poznal. Když jsme vstoupili do branky dvakrát štěknul, pak jsem si klekla a zavolala ,,prdelky moje" a Artík se hned běžel pomazlit a měl velkou radost :-)))

Je velký a už dorůstá Darču :-)

Před chvílí mi Daruška udělala ohromnou radost. Doma jsem jí hodila jako aport ponožku (nejdřív jsem si pro ni přišla - to aby nevybíhala sama a až pak jí vyslala  ,,aport") a ona jí přinesla i s předsednutím (tj. ponožku nepustila, když si sedala a ještě k tomu si sedla sama - bez povelu :-) Sice hodně překusuje, ale jsem fakt ráda, že si předsedá a aport nepouští. Ještě jednou jsme aport zopakovaly a pak následovala dřívější večeře - zasloužila si jí :-))) Vypadá to, že se sedání (povel + případné posazení rukou + v případě nutnosti přidržení tlamy zlehka zespodu - to aby nevyplivla co má v tlamě)  když něco ukradne a vtíravě přinese se osvědčuje :-))

 

 

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode