Dara Helvétský kříž

Copa tu hledáš?

17.04.2016 22:18

Dnes jsem se s Darčou zúčastnily plzeňského závodu pro pokročilé záchranné psy ,,Copa tu hledáš?", který pořádala ZKO U Viaduktu a Záchranná skupina SDH Horní Bříza. Na závodníky čekaly čtyři terény - 2x plocha a 2x sutina. O pořadí terénů rozhodoval los :-)

Hodně jsem spokojena s Darčinou prací - makala od začátku do konce :-) Vylosovaly jsme si číslo 9, takže nás nejprve čekaly sutiny. Ohromná bývalá vývařovna, kde byly oba terény. V prvním jedna osoba sedící na židli za plny počet bodů, pak Darča vyštěkala figurínu . Další osoba v bedně - tam jsem špatně určila místo ( Darča štěkala kousek vedle u ,,šachty" - i dnes bych označila šachtu Emotikona wink ), takže bodová ztráta. Ještě -5 bodiku když utekla hledat do patra Emotikona smile Poslední třetí osoba tohoto terénu byla ve skříni. Darča tam mela reakci, snažila jsem s ji tam navést, ale nikde se nerozštěkala. Tak jsme ji tam nechaly. V dalších terénech už jsme našly všechny, jsem hodně ráda, jak Darča pracovala ve větší ploše - poslední speciál, hodně zvlněný terén ... Byla udychana, již pomalejší, ale hrozne se snažila. Mám z ni obrovskou radost

Jedna plocha byla tzv ,,časovka" . Ohraničený terén, do kterého nesmí psovod, jen pes a měří se zde čas. Ten v případě shodných bodů rozhoduje o pořadí.

Druhá plocha měla cca 21 tis m2. Terén členitý, s časem 15 minut a na 5 figurantů musel být psovod hodně rychlý... Kreativita pořadatelů byla velmi dobře vidět u maskování figurantů. Psi si tak zaštěkali na asi policistu v reflexní bundě, rybáře u vody, osobu zavřenou ve stanu...

 V dalších terénech už jsme našly všechny, jsem hodně ráda, jak Darča pracovala ve větší ploše - poslední speciál, hodně zvlněný terén ... Byla udychana, již pomalejší, ale hrozne se snažila. Mám z ni obrovskou radost.

A díky Daruščiným výkonům jsme se z 20-ti soutěžících umístily na nádherném druhém místě :-)

Vyhrál kamarád Víťa Vydra s Peguškou :-)

Moc děkuji pořadatelům za skvělý závod a super zážitky :-) 

https://copakdepa.cz/

Více fotek:

https://darasson.rajce.idnes.cz/Zavod_Copa_tu_hledas_17.4.2016/

Kontakt

Jana Nečasová (Zíková), Petra Brodská

jchlumska@seznam.cz. p.jancickova@seznam.cz

p.jancickova@seznam.cz

606 390 049

Želiv 345
394 44

Hlavní 7
Větrušice
25067

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode